درمحضرآیت الله بهجت ره
درمحضرآیت الله بهجت ره

درمحضرآیت الله بهجت ره

برای اموات فاتحه کبیره بخونید

برای اموات فاتحه کبیره بخونید

یکی از علمای شیعه به نام شیخ مهدی فقیهی جهت استخاره و رفع گرفتاری نزد آیت الله بهجت می‌رود.

آیت الله بهجت به ایشان می‌فرماید:

چرا فاتحه‌ی کبیره نمی‌خوانید؟

شیخ مهدی می‌پرسد، فاتحه‌ی کبیره چیست؟

آیت الله بهجت می‌فرماید:

سوره حمد یک مرتبه

چهار قل هر کدام یک مرتبه (سوره‌های توحید، کافرون، ناس و فلق)

سوره قدر هفت مرتبه

آیت الکرسی سه مرتبه

سپس آیت الله بهجت می‌فرماید:

هرکس برای میتی این‌گونه فاتحه بخواند، هم رفع گرفتاری از خودش می‌شود و هم گنجی است برای میت.

شیخ مهدی فقیهی می‌گوید:

به روستای خودمان رفتم و بر سر قبر پدر و مادرم فاتحه‌ی کبیره را خواندم و به قم بازگشتم.

شب عمه‌ام خواب پدر و مادرم را می‌بیند که خمره‌ای از طلا و جواهرات در مقابل‌شان است.

عمه‌ام از من پرسید چه خیراتی برای پدر و مادرت فرستادی؟

گفتم: فاتحه‌ی کبیره را خواندم.

مشخص شد روزی که من فاتحه‌ی کبیره را برای پدر و مادرم خوانده‌ام، رحمت واسعه‌ای از طرف خداوند شامل حالشان شده است. در ضمن به برکت خواندن فاتحه‌ی کبیره، گشایشی نیز در زندگی‌ام مشاهده کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.