درمحضرآیت الله بهجت ره
درمحضرآیت الله بهجت ره

درمحضرآیت الله بهجت ره

برخورد_با_جن_ها !!

برخورد_با_جن_ها !!

علامه بهجت تعریف می کند : در شمال کشور خانه ای بزرگ و قدیمی وجود داشت که همه اهالی از آن وحشت داشتند و شایعه شده بود که در آن خانه جن_ها زندگی میکنند!

حتی صاحبخانه منزل را رها کرده و به خانه ای در منطقه دیگر نقل مکان کرده بود.

خبر به من رسید و تصمیم گرفتم یک شب را در این خانه سپری کنم تا به راز این خانه پی برده شود و تا ترس همگان فرو بریزد!!

شب هنگام شد و علامه_بهجت رهسپار آن منزل قدیمی شد و صاحب خانه هرچه اصرار کرد و گفت: آن‌جا نرو جن دارد! علامه بهجت گفت: باشد ، اشکالی ندارد!

رفتم داخل اتاق دراز کشیدم ، عمامه‌ام را پهلوی خودم گذاشتم و عبایم را روی سرم کشیدم و خودم را به خواب زدم!!

پاسی از شب که گذشت، صدای_پای_جن ها را بیرون در اتاق می‌شنیدم وناگهان.... ادامه ماجرا

http://eitaa.com/joinchat/2359754752C98f03ca37a

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.